08.02.2020 / 07:48

Звернення та скарги

Порядок розгляду звернень і скарг

Якщо в процесі постачання енергоресурсів (природного газу чи електроенергії) виникнуть питання або скарги, Ви можете звернутися до нас у один з таких способів:

  • за телефоном +380 44 364 25 85
  • електронною поштою за адресою: reception@egas.co.ua
  • письмово за адресою: Україна, 01010, м. Київ, вул. Московська, буд.32/2, 8 поверх
  • особисто відвідавши наш офіс за адресою: Україна, м. Київ, вул. Московська, буд.32/2, 18 поверх; (з 09-00 до 18-00 крім вихідних та святкових днів)

У залежності від характеру скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні заходи.

Звернення, які стосуються якості та надійності постачання нами енергоносіїв, а також повідомлення про загрозу електробезпеки будуть розглянуті негайно.

Термін відповіді на письмові звернення – не більше 15 робочих днів з дати отримання нами Вашого письмового звернення.

Крім того, з питань дотримання вимог законодавства у сфері енергетики Ви можете звернутися до:

Правила розгляду звернень споживачів щодо дій суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, та врегулювання спорів