Будь-ласка розверніть свій пристрій для корректного відображення сайту

Звернення та скарги

08.02.2020

Порядок розгляду звернень і скарг

Якщо в процесі постачання енергоресурсів (природного газу чи електроенергії) виникнуть питання або скарги, Ви можете звернутися до нас у один з таких способів:

  • за телефоном +380 44 364 25 85
  • електронною поштою за адресою: office@je.com.ua

 

У залежності від характеру скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні заходи.

Звернення, які стосуються якості та надійності постачання нами енергоносіїв, а також повідомлення про загрозу електробезпеки будуть розглянуті негайно.

Термін відповіді на письмові звернення – не більше 15 робочих днів з дати отримання нами Вашого письмового звернення.

Крім того, з питань дотримання вимог законодавства у сфері енергетики Ви можете звернутися до:

  • Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
  • Державної інспекції енергетичного нагляду України
  • Антимонопольного комітету України

 

Правила розгляду звернень споживачів щодо дій суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, та врегулювання спорів

Також цікаво